Filters
  • Management
    0
    0
  • Quick Diconnect (QD)
    0
    0
  • USB
    0
    0
    0
  • Rotatable Microphone Arm
    0
    0
  • Mounting
    0
    0
    0
  • Monaural
    0
    0
  • Anti Acoustic Shock Circuit
    0
  • Noise Cancelling Mic
    0
  • Fast Ring
    0
    0
  • Fanless
    0
    0
  • CCTV Mode
    0
    0
  • SFP Ports
    0
    0
  • Binaural
    0
    0
  • Android
    0
  • Busy Light
    0
    0
  • Ear Cushion Type
    0
  • Mic Frequency Range
    0
    0
    0
  • Telephony Integration
    0
  • Uplink Ports
    0
    0
    0
  • Διάρκεια
    0
    0
    0
  • PoE Power Budget
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • Downlink Ports
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • Switching Capacity
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • In-line Controls
    0
    0
  • Network Speed
    0
    0
  • Κατασκευαστής
    0
  • Κατασκευαστής
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • Κατασκευαστής
    0
    0
    0
  • Τύπος Προϊόντος
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • Τύπος Προϊόντος
    0
    0
  • Τύπος Προϊόντος
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • SIP Λογαριασμοί
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • Ανάλυση
    0
    0
  • Τεχνολογία
    0
    0
  • POE
    0
    0
    0
  • Τύπος Φακού
    0
    0
  • Video Κλήση
    0
    0
  • Προτεινόμενη Τοποθέτηση
    0
    0
  • Modular
    0
  • Κάμερα
    0
    0
  • SIP extention
    0
  • HD Audio
    0
  • Κουμπιά
    0
    0
    0
    0
  • POE
    0
  • Οθόνη Αφής
    0
    0
  • Relays
    0
    0
  • Ετικέτες Κουμπιών
    0
    0
  • Infrared
    0
  • Οθόνη
    0
    0
    0
    0
  • Προτιμώμενη Τοποθέτηση
    0
    0
  • Ethernet Port
    0
    0
    0
    0
  • Μικρόφωνο
    0
    0
    0
  • Επίτοιχη Tοποθέτηση
    0
  • Bluetooth
    0
    0
    0
  • Vandal Proof
    0
    0
  • Επεκτάσιμο
    0
    0
    0
  • Εντοιχισμένο
    0
  • Modular
    0
    0
  • Πληκτρολόγιο
    0
    0
  • LCD Display
    0
    0
  • Max. Concurrent Channels
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • Τεχνολογία
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • POE
    0
  • Cloud managed/ monitor
    0
    0
  • Card Interface
    0
    0
    0
  • Wireless
    0
    0
  • Physical Ports
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • Max. Users
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • Rack Mount
    0
    0
    0
  • IPSec VPN
    0
  • Call Recording
    0
    0
  • VPN
    0
    0
    0
    0
  • Antivirus
    0
  • Network Ports
    0
    0
    0
    0

Όροι και προϋποθέσεις χρήσης

Όροι Χρήσης των δικτυακών τόπων της PartnerNET

Η χρήση αυτού του ισοτόπου υποδηλώνει συμφωνία με τους Όρους Χρήσης, τους οποίους σας παρακαλούμε να τους διαβάσετε προσεκτικά πριν το χρησιμοποιήσετε. Οι νόμιμοι ιδιοκτήτες και διαχειριστές του εμπορικού ονόματος  PartnerNET και των αντίστοιχων ηλεκτρονικών καταστημάτων που λειτουργούν στα domain name partnernet.gr, partnernet-ict.com έχουν καταβάλει προσπάθεια να εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία κατά την χρήση των ηλεκτρονικών καταστημάτων και παραθέτουν παρακάτω του Όρους Χρήσης του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος καθώς και τους εμπορικούς όρους που διέπουν την μεταξύ μας συνεργασία.

Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις καθώς κάθε συναλλαγή σας μαζί μας συνεπάγεται την αποδοχή των όρων αυτών.

Η PartnerNET διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω των ηλεκτρονικών της καταστημάτων. Η PartnerNET αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.

H PartnerNET δεν εγγυάται με το παρόν τη συνεχή, αδιάλειπτη και ασφαλή πρόσβαση στις υπηρεσίες των ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς η λειτουργία της είναι πιθανόν να επηρεαστεί από εξωτερικούς παράγοντες μη δυνάμενους να ελεγχθούν.

Παρεχόμενες πληροφορίες & προϊόντα

H PartnerNET δεσμεύεται πως κάνει το καλύτερο δυνατό ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στα ηλεκτρονικά της καταστήματα, όσον αφορά την ύπαρξη των ουσιωδών χαρακτηριστικών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.

Περιορισμός ευθύνης

Η PartnerNET δεσμεύεται για την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της PartnerNET δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης η PartnerNET ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

Ασφάλεια

Η PartnerNET αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες.

Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία. Σας δίνετε η δυνατότητα να μεταβάλλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) και τη διεύθυνση ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας (e-mail) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητάς και απόκρυψης του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα της PartnerNET δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης). Επίσης σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε όχι μόνο γράμματα και αριθμούς αλλά και σύμβολα και τη δημιουργία password.

Πολιτική Απορρήτου

Η Πολιτική Απορρήτου περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο η PartnerNET διαχειρίζεται τα δεδομένα των χρηστών των υπηρεσιών της. Όπως περιγράφεται στην Πολιτική Απορρήτου, η συλλογή και περαιτέρω επεξεργασία των δεδομένων αυτών είναι απαραίτητη, τόσο στο πλαίσιο της χρήσης των υπηρεσιών που παρέχει η PartnerNET, όσο και για άλλους νόμιμους σκοπούς που αναλύονται στην Πολιτική Απορρήτου μας. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ: https://www.partnernet-ict.com/privacy-statement

Γενικοί Όροι Αγορών/Συνεργασίας PartnerNET

1. Προσδιορισμός Συνεργασίας

1.1 Ο Συνεργάτης συμφωνεί πως είναι ένας μη αποκλειστικός μεταπωλητής για Συμβατικά Προϊόντα της PARTNERNET, στην Περιοχή όπως ορίζεται στη Συμφωνία. Ο Συνεργάτης αγοράζει τα Συμβατικά Προϊόντα για λογαριασμό του και στο όνομά του από τη PARTNERNET και εμπορεύεται και πωλεί τα Συμβατικά Προϊόντα στο όνομά του και για λογαριασμό του. Ο Συνεργάτης δεν δικαιούται να παρουσιάζεται προς το κοινό ως ενεργών για λογαριασμό της PARTNERNET ή των Οίκων που η PARΤNERNET εκπροσωπεί ή να αναλαμβάνει οποιαδήποτε δέσμευση εκ μέρους ή για λογαριασμό της PARTNERNET ή να αναλαμβάνει οποιαδήποτε ευθύνη ή να χορηγεί εγγυήσεις ή να προβαίνει σε άλλες δηλώσεις εξ ονόματος και για λογαριασμό της PARTNERNET, παρά μόνο εάν η PARTNERNET έχει χορηγήσει στο Συνεργάτη σαφή έγγραφη εξουσιοδότηση προς το σκοπό αυτό. Η Συμφωνία αυτή δεν δημιουργεί ούτε σχέση εργοδότη/εργαζομένου ούτε σχέση εμπορικής αντιπροσωπείας ούτε σχέση πρόστησης μεταξύ του Συνεργάτη και της PARTNERNET.

1.2 Εν όψει της φύσης της συνεργασίας των Συμβαλλομένων όπως διαλαμβάνεται στην παρούσα, οι Συμβαλλόμενοι δηλώνουν ανεπιφύλακτα και αναγνωρίζουν ότι οι διατάξεις του Προεδρικού Διατάγματος 219/1991 περί εμπορικών αντιπροσώπων δεν  τυγχάνουν εφαρμογής στην παρούσα Σύμβαση.

2. Γενικές υποχρεώσεις μεταπώλησης του Συνεργάτη

2.1 Ο Συνεργάτης δεν πρέπει να προβαίνει σε καμία ενέργεια, άμεσα ή έμμεσα, η οποία εμποδίζει ή ενδέχεται να εμποδίσει ή να παρακωλύσει την προώθηση ή τις πωλήσεις των Συμβατικών Προϊόντων.

2.2 Μεταχειρισμένα προϊόντα. Απαγορεύεται ρητώς στον Συνεργάτη να προωθεί στην αγορά μεταχειρισμένα προϊόντα των Οίκων που η PARTNERNET εκπροσωπεί, τα οποία ο Συνεργάτης να παρουσιάζει ως καινούργια και να χρησιμοποιεί τη συνεργασία του με την PARTNERNET και τους Οίκους που διανέμει, ως μέσο για την προώθηση των προϊόντων αυτών.

2.3 Προδιαγραφές Προϊόντων. Ο Συνεργάτης θα προσφέρει τα Συμβατικά Προϊόντα μόνο με τις συγκεκριμένες προδιαγραφές προϊόντος αυτών, συμπεριλαμβανομένων των ετικετών με την εμπορική επωνυμία και των αναφορών σε δικαιώματα ιδιοκτησίας και θα παρέχει ή θα διαθέτει στους πελάτες του όλες τις πληροφορίες και τα έγγραφα που απαιτούνται για τη χρήση τους.

3. Περιορισμένη ευθύνη

3.1 Περιορισμένη ευθύνη για προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχονται δωρεάν. Στο βαθμό που οποιαδήποτε πληροφορία, λογισμικό και έγγραφα διατίθενται δωρεάν από τη PARTNERNET στο Συνεργάτη, οποιαδήποτε ευθύνη για ελαττώματα ως προς την ποιότητα ή την κυριότητα των πληροφοριών, του λογισμικού ή των εγγράφων, ειδικότερα σε σχέση με την ορθότητα ή απουσία ελαττωμάτων ή την απουσία απαιτήσεων τρίτων ή δικαιωμάτων τρίτων ή σε σχέση με την πληρότητα ή/και την καταλληλόλητα για το σκοπό του αποδέκτη ή/και οποιαδήποτε ζημία σχετίζεται με την ορθή λειτουργία οποιασδήποτε παροχής  υπηρεσιών ή εφαρμογής λογισμικού που έχει αναπτυχθεί από το Συνεργάτη βάσει των εν λόγω διασυνδέσεων αποκλείεται, πλην περιπτώσεων δόλου ή βαριάς αμέλειας ή απατηλών ενεργειών, καθώς και περιπτώσεων πρόκλησης σωματικής βλάβης ή/και  θανάτου.

4. Παραγγελίες, παραδόσεις

4.1 Εργαλείο παραγγελίας είναι το PARTNERNET Partner Portal (Partner Portal). Ο Συνεργάτης θα τοποθετεί παραγγελίες για τα Συμβατικά Προϊόντα μόνο μέσω του Partner Portal, ήτοι του διαδικτυακού εργαλείου παραγγελιών της PARTNERNET. 

4.2 Επιβεβαίωση παραγγελίας. Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας, η PARTNERNET θα υποβάλλει, μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, μία επιβεβαίωση παραγγελίας που θα περιέχει περιγραφή των Συμβατικών Προϊόντων που έχουν παραγγελθεί και τις τιμές, μέσω του Partner Portal. Ο Συνεργάτης θα αποστέλλει εγγράφως και σε κάθε περίπτωση εντός δύο (2 ωρών), τυχόν  ενστάσεις, ή/και παρατηρήσεις, απαντώντας στο μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που έλαβε από την PARTNERNET για την εν λόγω παραγγελία. Η μη παραλαβή του ηλεκτρονικού μηνύματος επιβεβαίωσης παραγγελίας της PARTNERNET από πλευράς του Συνεργάτη για τεχνικούς ή άλλους λόγους, δεν τον απαλλάσσει από την υποχρέωση της έγγραφης ενημέρωσης προς την PARTNERNET εντός των δύο (2) ωρών σε περίπτωση που επιθυμεί τυχόν ακύρωση της παραγγελίας, με δεδομένο πως ο Συνεργάτης έχει την δυνατότητα να ελέγξει την παραγγελία του μετά την τοποθέτηση της μέσα από το Partner Portal.

4.3 Αλλαγές παραγγελιών. Ο Συνεργάτης μπορεί να αλλάξει ή να ακυρώσει παραγγελίες για Συμβατικά Προϊόντα που παρέχονται χωρίς εξατομικευμένη διαμόρφωση πριν την διαδικασία της περισυλλογής των παραγγελθέντων Συμβατικών Προϊόντων προς παράδοση (κατάσταση picking). Οι παραγγελίες για Συμβατικά Προϊόντα που παρέχονται με εξατομικευμένες διαμορφώσεις ή ειδικές παραγγελίες δεν επιτρέπεται να ακυρωθούν ή/και τροποποιηθούν. Ο Συνεργάτης θα επιβαρύνεται με όλα τα κόστη που προκαλούνται από ακυρωθείσες παραγγελίες ή αλλαγές αυτών.

4.4 Λογαριασμός  Συνεργάτη. Ο Συνεργάτης θα διαθέσει τις ακόλουθες πληροφορίες στην PARTNERNET κατά την υποβολή αίτησης, ώστε να δημιουργηθεί ένας λογαριασμός Συνεργάτη:

- Διεύθυνση τιμολόγησης και όνομα προσώπου επικοινωνίας (contact person)

- Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ)

- Στοιχεία επικοινωνίας για τον παραλήπτη των αγαθών

- Έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του παραλήπτη (π.χ. για την παροχή κωδικών αδείας).

Οι παραπάνω πληροφορίες ενδέχεται να εμπλουτιστούν ή να τροποποιηθούν ανάλογα με τις ανάγκες της PARTNERNET και την κείμενη νομοθεσία.

4.5 Διεύθυνση παράδοσης. Η βασική διεύθυνση παράδοσης είναι η διεύθυνση του Συνεργάτη που ορίζεται στη Σύμβαση. Ο Συνεργάτης μπορεί να αλλάξει τη διεύθυνση παράδοσης για συγκεκριμένες παραγγελίες, υπό την προϋπόθεση ότι η νέα διεύθυνση παράδοσης βρίσκεται επίσης στην Περιοχή και ότι ο Συνεργάτης αναλαμβάνει οποιαδήποτε πρόσθετα έξοδα παράδοσης ή άλλα έξοδα, εάν υπάρχουν.

4.6 Τμηματικές παραδόσεις. Επιτρέπεται η πραγματοποίηση τμηματικών παραδόσεων από την PARTNERNET. Ο Συνεργάτης θα επιβαρύνεται με οποιαδήποτε πρόσθετα έξοδα παράδοσης ή άλλα εν γένει έξοδα.

4.7 Ειδικές συμφωνίες παράδοσης. Επείγουσες παραδόσεις (π.χ. με υπηρεσία ταχυμεταφοράς) ή άλλες ειδικές συμφωνίες παράδοσης προϋποθέτουν την υποβολή προηγούμενου έγγραφου αιτήματος από τον Συνεργάτη, πρέπει να επιβεβαιώνονται ρητώς από την PARTNERNET και θα χρεώνονται ξεχωριστά.

4.8 Ειδοποίηση εσφαλμένης παράδοσης. Ο Συνεργάτης θα αναφέρει τυχόν εσφαλμένες παραδόσεις εντός της ίδιας ημέρας παράδοσης στο τμήμα διεκπεραίωσης της PARTNERNET. Στη συνέχεια, η PARTNERNET θα παρέχει τα απαραίτητα έγγραφα για τη διεκπεραίωση των επιστροφών.

4.9 Μικροελαττώματα στην συσκευασία. Ο Συνεργάτης δεν θα αρνείται την παραλαβή Συμβατικών Προϊόντων με μικροελαττώματα στην συσκευασία. Σε κάθε περίπτωση, εάν ο Συνεργάτης διαπιστώνει τέτοια μικροελαττώματα, θα πρέπει να ενημερώνει την PARTNERNET αμελλητί με τη σχετική παραλαβή.

4.10 Κόστος αδυναμίας παράδοσης. Σε περίπτωση που τα Συμβατικά Προϊόντα δεν παραδοθούν λόγω υπαιτιότητας του Συνεργάτη, ο Συνεργάτης θα επιβαρύνεται με όλα τα πρόσθετα έξοδα που θα προκύπτουν από την αδυναμία παράδοσης.

4.11 Παράδοση λογισμικού. Εάν η PARTNERNET έχει αναλάβει την προμήθεια λογισμικού ή/και εγγράφων (π.χ. σε σχέση με μία παραγγελία ή σύμβαση παροχής υπηρεσιών), η PARTNERNET θα θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει πλήρως την υποχρέωση προμήθειας μόλις χορηγήσει τη δυνατότητα στον Συνεργάτη να κάνει λήψη αυτών υπό τις συνήθεις περιστάσεις και εφόσον έχει ενημερώσει σχετικά τον Συνεργάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

5. Εξυπηρέτηση και Υποστήριξη

5.1 Υπηρεσίες που θα παρασχεθούν από το Συνεργάτη σε τελικούς πελάτες. Ο Συνεργάτης θα παρέχει στους πελάτες του, στο όνομά του και για λογαριασμό του, τις υπηρεσίες που απαιτούνται για να διασφαλισθεί ή να αποκατασταθεί η πλήρης λειτουργικότητα των Συμβατικών Προϊόντων. Ο Συνεργάτης και η PARTNERNET μπορούν να συμφωνήσουν ότι η PARTNERNET θα παρέχει τις εν λόγω υπηρεσίες σε τελικούς πελάτες, στο όνομα και για λογαριασμό του Συνεργάτη, σύμφωνα με τους όρους που θα θέσει η PARTNERNET.

5.2 Υπηρεσίες Υποστήριξης. Για να μπορεί ο Συνεργάτης να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του σύμφωνα με το Άρθρο 5.1, η PARTNERNET θα παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης στους Συνεργάτες (“Υπηρεσίες Υποστήριξης”).

5.3 Υπηρεσίες Μεταπώλησης. Η PARTNERNET παρέχει στο Συνεργάτη τις υπηρεσίες που ορίζονται για μεταπώληση σε πελάτες ("Υπηρεσίες Μεταπώλησης"). Η PARTNERNET παρέχει τις εν λόγω Υπηρεσίες Μεταπώλησης στους πελάτες, εξ ονόματος και για λογαριασμό του Συνεργάτη. Ο Συνεργάτης θα έχει την ευθύνη να γνωρίζει τους τελικούς πελάτες καθώς και για οποιαδήποτε πράξη, παράλειψη και δήλωση του τελικού πελάτη σε σχέση με την παροχή των Υπηρεσιών Μεταπώλησης.

5.4 Υπηρεσίες πριν από την πώληση. Η PARTNERNET παρέχει στο Συνεργάτη συμβουλευτικές υπηρεσίες αναφορικά με την προώθηση των Συμβατικών Προϊόντων (“Υπηρεσίες πριν από την Πώληση”) όπως περιγράφονται στον Οδηγό Προγράμματος.

6. Διαδικτυακά Εργαλεία και Πλατφόρμες

6.1 Κλειδιά πρόσβασης. Η PARTNERNET θα παρέχει στο Συνεργάτη κλειδιά πρόσβασης, τα οποία θα αποτελούνται από αναγνωριστικό χρήστη και κωδικό πρόσβασης, προκειμένου ο τελευταίος να αποκτά πρόσβαση στα διαδικτυακά εργαλεία και πλατφόρμες της PARTNERNET (π.χ. Partner Portal). Ο Συνεργάτης θα τηρεί αυστηρώς εμπιστευτικά τα εν λόγω κλειδιά πρόσβασης και θα είναι κατά πάντα χρόνο υπεύθυνος για τυχόν διαρροή τους ή/και πρόσβαση στα διαδικτυακά εργαλεία και τις πλατφόρμες της PARTNERNET από μη εξουσιοδοτημένα από εκείνον πρόσωπα..

6.2 Εγγραφή. Η PARTNERNET επιτρέπει μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες να έχουν πρόσβαση στα διαδικτυακά εργαλεία και πλατφόρμες. Ο Συνεργάτης θα ευθύνεται πλήρως για οποιεσδήποτε δραστηριότητες ή/και θα πρέπει να γνωρίζει όλους τους υπαλλήλους ή/και τρίτους, για τους οποίους ο Συνεργάτης έκανε αίτηση εγγραφής ή/και τους οποίους έχει εγγράψει ο Συνεργάτης (καλούμενοι εφεξής συλλογικά ή ατομικά ως "Υπάλληλοι") και θα κάνει αίτηση για εγγραφή ή θα εγγράψει μόνο Υπαλλήλους στους οποίους ο Συνεργάτης έχει παραχωρήσει απεριόριστη εξουσία εκπροσώπησης αναφορικά με όλες τις δηλώσεις οι οποίες μπορούν να γίνουν μέσω των διαδικτυακών εργαλείων και πλατφόρμων της PARTNERNET. Η PARTNERNET διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει ή να διακόψει την εγγραφή επιμέρους χρηστών που έχουν προταθεί από το Συνεργάτη.

6.3 Ακρίβεια πληροφοριών. Ο Συνεργάτης θα διασφαλίσει ότι όλες οι πληροφορίες που παρέχονται από οποιονδήποτε Υπάλληλο μέσω των διαδικτυακών εργαλείων και πλατφόρμων είναι αληθείς και ο Συνεργάτης θα εμποδίσει την πρόσβαση οποιουδήποτε Υπαλλήλου στα διαδικτυακά εργαλεία και πλατφόρμες αμέσως μόλις η εξουσία εκπροσώπησης που διαθέτει οποιοσδήποτε Υπάλληλος λήξει ή πρόκειται να λήξει εντός περιόδου μικρότερης του ενός (1) μηνός.

6.4 Όροι χρήσης. Η χρήση των διαδικτυακών εργαλείων και πλατφορμών υπόκειται σε χωριστούς όρους χρήσης για κάθε εργαλείο ή πλατφόρμα ξεχωριστά. Κάνοντας σύνδεση, οι Υπάλληλοι του Συνεργάτη αναγνωρίζουν ότι έχουν λάβει γνώση και αποδέχονται τους όρους και προϋποθέσεις χρήσης, εξ ονόματος και για λογαριασμό του Συνεργάτη.

6.5  Ασφάλεια Συστημάτων Πληροφορικής. Οι συμβαλλόμενοι δεσμεύονται να διαφυλάττουν τον επικοινωνιακό τους εξοπλισμό σύμφωνα με τα πρότυπα του τομέα της πληροφορικής έναντι μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης τρίτων, μη εξουσιοδοτημένης μετάδοσης μηνυμάτων ή παρόμοιας εσφαλμένης χρήσης και απώλειας εισερχόμενων και εξερχόμενων δεδομένων μετά από μετάδοση ή ανάκτηση μηνύματος.

6.6 Αποζημίωση αναφορικά με το περιεχόμενο. Η PARTNERNET δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη  έναντι του Συνεργάτη ή οποιουδήποτε τρίτου αναφορικά με περιεχόμενο που αναρτάται σε διαδικτυακά εργαλεία και πλατφόρμες της PARTNERNET από το Συνεργάτη. Ο Συνεργάτης θα αποζημιώνει πλήρως την PARTNERNET  για οιανδήποτε αξίωση τρίτου που εγείρεται απευθείας έναντι της PARTNERNET συνεπεία της ανάρτησης οποιουδήποτε περιεχομένου σε διαδικτυακά εργαλεία και πλατφόρμες της PARTNERNET από το Συνεργάτη ή τους Υπαλλήλους του Συνεργάτη.

7.  Καταβολή Τιμήματος

7.1 Τίμημα. Το τίμημα που καταβάλει για κάθε Συμβατικό Προϊόν ο κάθε Συνεργάτης, βρίσκεται στο Partner Portal και αποτυπώνει την καθαρή αξία αγοράς του.

7.2 ΦΠΑ, τέλη ανακύκλωσης. Η PARTNERNET θα χρεώνει το Συνεργάτη και ο Συνεργάτης θα εξοφλεί  προσηκόντως τα εκάστοτε ισχύοντα φόρο προστιθέμενης αξίας, τέλη ανακύκλωσης, ή/και άλλα κρατικά τέλη επιπρόσθετα των αναφερόμενων τιμών.

7.3 Όροι πληρωμής. Όλες οι τιμές θα εξοφλούνται όπως ορίζεται στη Σύμβαση. Οι πληρωμές πρέπει να γίνονται με τραπεζική πληρωμή  σε όποια ελληνική τράπεζα του συστήματος ΔΙΑΣ κάνοντας χρήση του μοναδικού κωδικού RF που αναγράφεται στην εκάστοτε παραγγελία και αντίστοιχο τιμολόγιο.

7.4 Τόκοι Υπερημερίας. Σε περίπτωση καθυστέρησης πληρωμής, θα επιβάλλεται τόκος υπερημερίας, κατ’ ΑΚ 345.

7.5 Πρόσθετη χρέωση. Για οποιαδήποτε παραγγελία, η οποία υπολείπεται της ελάχιστης αξίας παραγγελίας όπως αυτή ορίζεται στο Partner Portal, η PARTNERNET θα χρεώνει μία πρόσθετη χρέωση 50,00 Ευρώ.

8. Μεταπώληση Λογισμικού (software)

8.1 Οποιαδήποτε αναφορά σε πώληση λογισμικού υπό την παρούσα Σύμβαση υποδηλώνει πως ο Συνεργάτης θα διανέμει οποιοδήποτε λογισμικό μόνο σε τελικούς πελάτες που έχουν συμφωνήσει, πριν λάβουν το Λογισμικό Τρίτων, με τους όρους χορήγησης αδείας για το Λογισμικό Τρίτων.

8.2 Μη χορήγηση εγγύησης. Η PARTNERNET δεν εγγυάται ότι το λογισμικό πληροί τις απαιτήσεις του Συνεργάτη ή του τελικού πελάτη, ότι τα προϊόντα λογισμικού που έχουν επιλεγεί από το Συνεργάτη είναι συμβατά με άλλα προϊόντα, ότι τα προϊόντα λογισμικού θα λειτουργούν αδιάκοπα και χωρίς σφάλματα ή ότι όλα τα σφάλματα λογισμικού μπορούν να διορθωθούν.

9. Μεταπώληση Υλισμικού (hardware)

Μη χορήγηση εγγύησης. Η PARTNERNET δεν εγγυάται ότι το υλισμικό (hardware) πληροί τις απαιτήσεις του Συνεργάτη ή του τελικού πελάτη, ότι τα προϊόντα υλισμικoύ που έχουν επιλεγεί από το Συνεργάτη είναι συμβατά με άλλα προϊόντα, ότι τα προϊόντα υλισμικού θα λειτουργούν αδιάκοπα και χωρίς σφάλματα ή ότι όλα τα σφάλματα υλισμικού μπορούν να διορθωθούν.

10. Όροι παράδοσης, καθυστερήσεις.

10.1 Προϋποθέσεις για έγκαιρη παράδοση. Οι όροι παράδοσης μπορούν να τηρηθούν μόνο εάν όλα τα έγγραφα που θα παρασχεθούν από το Συνεργάτη, ιδιαίτερα τυχόν απαιτούμενες άδειες και εγκρίσεις, ληφθούν από τη PARTNERNET εγκαίρως και εάν οι συμφωνηθέντες όροι πληρωμής και οι υπόλοιπες υποχρεώσεις του Συνεργάτη εκπληρωθούν προσηκόντως. Η PARTNERNET δεσμεύεται πως θα κάνει το καλύτερο δυνατόν για να παραδώσει τα Συμβατικά Προϊόντα, σύμφωνα με τους όρους παράδοσης και δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που μπορεί να προκύψουν.

10.2 Ανωτέρα βία. Εάν η μη τήρηση των όρων παράδοσης οφείλεται σε γεγονός ανωτέρας βίας, όπως –ενδεικτικά και όχι περιοριστικά- κινητοποίηση, πόλεμος, επανάσταση, πανδημία ή παρόμοια γεγονότα, π.χ. απεργία ή ανταπεργία, οι εν λόγω όροι παράδοσης θα παρατείνονται αναλόγως.

10.3 Παραδόσεις 

10.3.1 Το κόστος μεταφοράς βαρύνει τον Συνεργάτη εκτός αν περιγράφεται διαφορετικά στο Partner Portal, και υλοποιείται είτε με φορτηγά της PARTNERNET είτε με την ανάθεση της μεταφοράς σε μεταφορική εταιρεία για λογαριασμό της PARTNERNET.

10.3.2 Η ασφαλιστική ευθύνη της PARTNERNET παύει κατά την υπογραφή των συνοδευτικών εγγράφων των προϊόντων (Δελτίο Αποστολής ή Τιμολόγιο-Δελτίο Αποστολής) από το Συνεργάτη ή τον εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο αυτού ή την αποδοχή των Συμβατικών Προϊόντων από τον οδηγό της μεταφορικής εταιρίας και την έκδοση των φορτωτικών.

10.4 Βάρος Απόδειξης. Οι ανωτέρω διατάξεις του παρόντος Άρθρου 10 δεν θα συνιστούν αλλαγή στην υποχρέωση (βάρος) απόδειξης εις βάρος του Συνεργάτη.

11. Μετάθεση κινδύνου

11.1 Καθυστέρηση. Με την εξαίρεση του λογισμικού το οποίο παρέχει η PARTNERNET μέσω ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας, ο κίνδυνος θα μεταβαίνει στο Συνεργάτη εάν η αποστολή ή φόρτωση των Συμβατικών Προϊόντων καθυστερήσει για λόγους για τους οποίους ευθύνεται ο Συνεργάτης ή εάν ο Συνεργάτης αδυνατεί για άλλο λόγο να αποδεχθεί τις παραδόσεις.

11.2 Λογισμικό. Στις περιπτώσεις που παρέχει λογισμικό μέσω ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας, για παράδειγμα διατίθεται με λήψη από τον υπολογιστή ή προωθείται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ο κίνδυνος θα μετατίθεται όταν το λογισμικό απομακρύνεται από το χώρο επιρροής της PARTNERNET (π.χ. το διακομιστή για την αποστολή).

12. Ελαττώματα ως προς την Ποιότητα (Εγγύηση)

12.1 Επακόλουθες υποχρεώσεις. Η PARTNERNET, κατά την κρίση της, θα δικαιούται να επισκευάσει, αντικαταστήσει ή παράσχει εκ νέου χωρίς χρέωση ανταλλακτικά ή υπηρεσίες (“επακόλουθες υποχρεώσεις”) σε περίπτωση  ελαττώματος στην ποιότητα, το οποίο υφίστατο κατά το χρόνο μετάθεσης του κινδύνου (εφεξής καλούμενο ως “Ελάττωμα”). Το λογισμικό  τεκμαίρεται ελεύθερο Ελαττωμάτων. Εάν οι επακόλουθες ενέργειες δεν έχουν αποτέλεσμα, ο Συνεργάτης θα δικαιούται να ακυρώσει την αντίστοιχη παραγγελία ή να  αιτηθεί προς την PARTNERNET την ανάλογη μείωση του τιμήματος, .

12.2 Περίοδος Εγγύησης.  Οι Οίκοι που διανέμει η PARTNERNET παρέχουν εγγύηση καλής λειτουργίας στα Συμβατικά Προϊόντα τους μέσω της PARTNERNET. Η διάρκεια εγγύησης ανά προϊόν και/ή ανά Οίκο αναγράφεται στο Partner Portal. Η εν λόγω περίοδος ξεκινά από τον χρόνο έκδοσης του σχετικού τιμολογίου στον Συνεργάτη.

12.3 Γνωστοποίηση Ελαττωμάτων. Οι Γνωστοποιήσεις Ελαττωμάτων πρέπει να γίνονται γραπτώς εντός 1 ημέρας από την παράδοση, διαφορετικά ο Συνεργάτης θα θεωρείται ότι έχει αποδεχθεί την παραγγελία ανεπιφύλακτα. Ο Συνεργάτης θα παρέχει όλα τα έγγραφα και τις πληροφορίες που θα ζητηθούν στην PARTNERNET.

12.4 Κόστη που προκαλούνται από αναιτιολόγητες γνωστοποιήσεις. Σε περίπτωση αναιτιολόγητων γνωστοποιήσεων για Ελαττώματα, ο Συνεργάτης θα αποζημιώσει την PARTNERNET για όλα τα έξοδα που αυτή υπέστη.

12.5 Αποκλεισμός αξιώσεων. Οι αξιώσεις που βασίζονται σε Ελαττώματα θα αποκλείονται σε περίπτωση:

  • Ακατάλληλης προετοιμασίας των χώρων εγκατάστασης
  • Ακατάλληλης ή ανεπαρκούς συντήρησης
  • Συνήθους φθοράς και χρήσης
  • Χρήσης μη υποστηριζόμενων υλικών
  • Μη χρήσης λογισμικού ή διασύνδεσης που προτείνει ο Οίκος
  • Μη εγκεκριμένης τροποποίησης ή επισκευής
  • Λειτουργίας προϊόντων σε περιβάλλον που δεν ορίζεται στις προδιαγραφές
  • Κατάχρησης του κύκλου ζωής του προϊόντος
  • Μη τήρησης των οδηγιών εγκατάστασης του Οίκου.

12.6 Πρόσθετα κόστη που προκαλούνται από ελαττωματικό αγαθό. Ο Συνεργάτης δεν θα έχει καμία απαίτηση αναφορικά με έξοδα που προκαλούνται κατά τη διάρκεια επακόλουθων ενεργειών, συμπεριλαμβανομένων κοστών μετάβασης και μεταφοράς, εργασίας και υλικών, στο βαθμό που τα εν λόγω έξοδα αυξάνονται λόγω του ότι ένα ελαττωματικό αγαθό μεταφέρθηκε στο χώρο παράδοσης ή άλλη τοποθεσία που συνάδει με την προστιθέμενη χρήση των παραδοτέων. 

12.7 Διαδικασία αξιώσεων. Εάν όλοι οι όροι και προϋποθέσεις που δίνουν δικαίωμα εγγύησης στο Συνεργάτη για ένα συγκεκριμένο προϊόν έχουν εκπληρωθεί, εντός της περιόδου εγγύησης (12.2), ο Συνεργάτης θα επικοινωνεί με το τεχνικό τμήμα της PARTNERNET, για τηλεφωνική υποστήριξη ή υποστήριξη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή απομακρυσμένη υποστήριξη. Εάν δεν βρεθεί λύση για το πρόβλημα:

α. Ο Συνεργάτης θα αποστέλλει το ελαττωματικό προϊόν στην PARTNERNET, με το σχετικό αίτημα για την κάλυψη εγγύησης του προϊόντος (για επισκευή από την PARTNERNET).

β. Σε ειδικές περιπτώσεις και όπου αυτό είναι δυνατόν, ο Συνεργάτης θα προμηθεύεται χωρίς χρέωση από τη PARTNERNET τα απαραίτητα ανταλλακτικά για την επισκευή του προϊόντος και στη συνέχεια θα επισκευάζει ο ίδιος το προϊόν. Μόλις ολοκληρωθεί η επισκευή, ο Συνεργάτης θα αποστέλλει σχετικό αίτημα για την κάλυψη του προϊόντος από την εγγύηση.

12.8 Απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα για την εξέταση του αιτήματος:

• Συμπλήρωση στο Partner Portal του αιτήματος Εξουσιοδότησης Επιστροφής Προϊόντος (RMA)

13. Ευθύνη

13.1 Με την επιφύλαξη τυχόν διατάξεων αναγκαστικού δικαίου, η PARTNERNET δεν θα έχει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία τυχόν υποστεί ο Συνεργάτης ή οποιοσδήποτε Υπάλληλος αυτού ή  προστηθείς του σε σχέση με την εγκατάσταση, την χρήση, τον χειρισμό, την επισκευή, την υποστήριξη ή την συντήρηση των Συμβατικών Προϊόντων.

14. Διατήρηση Ιδίων Αποθεμάτων

14.1 Σε περίπτωση που τα παραγγελθέντα Συμβατικά Προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα λόγω του ότι οι προμηθευτές της PARTNERNET δεν την έχουν προμηθεύσει και το απόθεμα Συμβατικών Προϊόντων της PARTNERNET έχει εξαντληθεί, η PARTNERNET θα δικαιούται να παρέχει Συμβατικά Προϊόντα της ίδιας ποιότητας και τιμής. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η προμήθεια Συμβατικών Προϊόντων τουλάχιστον της ίδιας τιμής και ποιότητας, η PARTNERNET δύναται να ακυρώσει την παραγγελία και να μην προβεί στην παράδοση. Σε αυτή την περίπτωση, η PARTNERNET αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώσει τον Συνεργάτη για τη μη διαθεσιμότητα χωρίς καθυστέρηση και να  επιστρέψει στο Συνεργάτη την πληρωμή  την οποία έχει ήδη  πραγματοποιήσει. Ο Συνεργάτης αναγνωρίζει πως στην περίπτωση αυτή δεν έχει καμία αξίωση προς την PARTNERNET πέραν του τιμήματος που κατέβαλε για τα εν λόγω Συμβατικά Προϊόντα.

15. Επιστροφή Συμβατικών Προϊόντων

15.1 Επιστροφή Συμβατικών Προϊόντων. Η ηλεκτρονική αίτηση RMA πρέπει να συμπληρώνεται υποχρεωτικά, άλλως η PARTNERNET δεν θα αποδέχεται την επιστροφή των Συμβατικών Προϊόντων. Για οποιοδήποτε Συμβατικό Προϊόν που πρόκειται να επιστραφεί, ο Συνεργάτης θα πρέπει να συμπληρώνει το αίτημα RMA. Με την συμπλήρωση της αίτησης εκδίδεται μοναδικός αριθμός RMA. Εάν η PARTNERNET αποδεχθεί την επιστροφή, τότε και μόνο τότε, δύναται ο Συνεργάτης να προγραμματίσει την επιστροφή των Συμβατικών Προϊόντων στην PARTNERNET, αφού ενημερώσει εγγράφως την PARTNERNET για την αποστολή του.

15.2 Εάν τα Συμβατικά Προϊόντα επιστραφούν στη PARTNERNET κατά την περίοδο εγγύησης, ο Συνεργάτης θα συμπληρώνει στο RMA ότι τα προϊόντα είναι εντός εγγύησης, βάσει του οποίου η PARTNERNET θα επιθεωρεί τα Συμβατικά Προϊόντα που επιστρέφονται και,  υπό την αναβλητική αίρεση της έγκρισής της, θα εκδίδει τα σχετικά φορολογικά παραστατικά. Τα Συμβατικά Προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να συνοδεύονται από τα φορολογικά παραστατικά που καθορίζει ο νόμος.  Η PARTNERNET δύναται να ζητάει να αποσταλούν τα Συμβατικά Προϊόντα για έλεγχο πριν από την έγκριση.

15.3 Διάρκεια περιόδου επιστροφής. Η διάρκεια περιόδου επιστροφής, στις περιπτώσεις που τα Συμβατικά Προϊόντα έχουν  ελαττώματα κατά την παραλαβή (DoA – Dead on Arrival) ή στην περίπτωση που για άλλο λόγο ο Συνεργάτης επιθυμεί την επιστροφή τους, ορίζεται στην ηλεκτρονική φόρμα αίτηση RMA που βρίσκεται στο Partner Portal.

15.4 Στην περίπτωση που τα Συμβατικά Προϊόντα που επιστράφηκαν λόγω, εγγύησης ή DoA βρεθούν πως δεν έχουν κάποιο ελάττωμα ύστερα από έλεγχο που θα κάνει η PARTNERNET, τότε η τελευταία διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει τον Συνεργάτη το κόστος ελέγχου των Συμβατικών Προϊόντων.

15.5 Στην περίπτωση που τα Συμβατικά Προϊόντα που επιστρέφονται για άλλους λόγους πέραν εγγύησης ή DoA, έχουν φθορές στην συσκευασία τους ή τα ίδια ή έχουν χρησιμοποιηθεί, οι επιστροφές αυτές δεν θα γίνονται δεκτές από την PARTNERNET. 

15.6 Τα σχετικά κόστη μεταφοράς για τα αιτήματα  RMA θα επιβαρύνουν τον Συνεργάτη, εκτός αν αυτό ορίζεται διαφορετικά στην φόρμα αίτησης RMA που βρίσκεται στο Partner Portal. 

16. Εξοπλισμός προς Επίδειξη

16.1 Η PARTNERNET στο πλαίσιο προώθησης και διευκόλυνσης των Συνεργατών για την δοκιμή νέων προϊόντων ή για την επίδειξη της λειτουργικότητας τους σε πελάτες μπορεί να παραχωρεί για περιορισμένο χρόνο προϊόντα στους Συνεργάτες της.

16.2 Όροι Παραχώρησης Εξοπλισμού προς Επίδειξη

16.2.1 Ο Συνεργάτης δεν δύναται να υπομισθώσει, πωλήσει ή/και παραχωρήσει καθ’ οιονδήποτε τρόπο τη χρήση του εξοπλισμού προς επίδειξη.

16.2.2 Η παραχώρηση δε συνιστά ή θεμελιώνει σύσταση, μεταβολή, μετάθεση ή αλλοίωση οποιουδήποτε εμπραγμάτου δικαιώματος.

16.2.3 Ως μέγιστη περίοδος παραχώρησης ορίζεται αυτή των επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αποστολής του εξοπλισμού, εκτός αν αυτό έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με σχετική αλληλογραφία.

16.2.4 Ο Συνεργάτης συμφωνεί πως η αξία του παραχωρούμενου προς επίδειξη εξοπλισμού ανά τεμάχιο είναι αυτή που αναγράφεται στο Partner Portal.

16.2.5 Ο Συνεργάτης συμφωνεί πως το κόστος μεταφοράς και ασφάλισης του Εξοπλισμού προς επίδειξη από και προς τον την PARTNERNET βαρύνει αποκλειστικά τον ίδιο.

16.2.6 Ο Συνεργάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να διατηρεί τον εξοπλισμό προς επίδειξη στην αρχική άρτια κατάσταση του, με τα πλήρη παρελκόμενα και το σύνολο του συνοδευτικού υλικού τεκμηρίωσης  και τη συσκευασία του.

16.2.7 Σε περίπτωση ζημίας ή μη άρτιας κατάστασης του εξοπλισμού και της συσκευασίας του σύμφωνα με τον όρο 16, η PARTNERNET διατηρεί το δικαίωμα να τιμολογήσει τον Συνεργάτη για τη συνολική αξία του εξοπλισμού ή το κόστος της επισκευής αυτού. Ειδικά στην περίπτωση κλοπής ή μη άρτιας κατάστασης του εξοπλισμού, η PARTNERNET θα τιμολογήσει το Συνεργάτη για τη συνολική αξία του εξοπλισμού προς επίδειξη, σύμφωνα με το κόστος του εξοπλισμού όπως αυτό αναφέρεται στο Partner Portal, συμπεριλαμβανομένων των νόμιμων επιβαρύνσεων.

16.2.8 Ο Συνεργάτης ευθύνεται για την προστασία, ασφαλή και νόμιμη χρήση, συντήρηση και καθαριότητα του εξοπλισμού προς επίδειξη.

16.2.9 Ο Συνεργάτης υποχρεούται στην επιστροφή του εξοπλισμού, το αργότερο τρεις (3) ημέρες μετά την λήξη της περιόδου παραχώρησης. Τεκμήριο της επιστροφής θεωρείται το υπογεγραμμένο παραστατικό, δηλαδή είτε Δελτίο Αποστολής/Επιστροφής που εκδίδεται από το Συνεργάτη με την επιστροφή του εξοπλισμού είτε  δελτίο ποσοτικής παραλαβής από την PARTNERNET.

16.2.10 Ο Συνεργάτης συμφωνεί πως σε περίπτωση μη εμπρόθεσμης –κατά τα ανωτέρω- επιστροφής του εξοπλισμού προς επίδειξη, η PARTNERNET διατηρεί το δικαίωμα να τον τιμολογήσει για αυτό, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση. Η αξία του εξοπλισμού που θα τιμολογηθεί θα προκύψει από τις αξίες που αναφέρονται στο Partner Portal για τα αντίστοιχα προϊόντα, πλέον όλων των νόμιμων επιβαρύνσεων. H PARTNERNET δεν θα προβεί σε τιμολόγηση αν πριν την ημερομηνία λήξης της παραχώρησης, υπάρχει έγγραφό αίτημα από τον Συνεργάτη και έγγραφη αποδοχή από πλευράς της για επέκταση του χρόνου παραχώρησης.

16.2.11 Ο Συνεργάτης οφείλει να ακολουθεί τις υποδείξεις της PARTNERNET, όπως αυτές απορρέουν από τα εγχειρίδια εγκατάστασης και ορθής χρήσης του εκάστοτε προς επίδειξη εξοπλισμού. Ο Συνεργάτης μπορεί να απευθύνει οποιοδήποτε ερώτημα σχετικά με την εγκατάσταση και χρήση του προς επίδειξη εξοπλισμού στο τεχνικό τμήμα της PARTNERNET.

17. Πρόγραμμα Συνεργατών PartnerNET Partner Program (P3)

17.1 Το Ρ3 παρέχει στους Συνεργάτες διάφορα οφέλη και  προνόμια. Οι Συνεργάτες κατατάσσονται σε κατηγορίες, βάσει κριτηρίων/προαπαιτούμενων και απολαμβάνουν αντίστοιχα οφέλη ανά Επίπεδο. Οι Συνεργάτες που επιθυμούν να συμμετέχουν στο P3, μπορούν να το αιτηθούν στο τμήμα Πωλήσεων της PARTNERNET.
17.2 Τα αναλυτικά προαπαιτούμενα και οφέλη παρουσιάζονται στον Οδηγό Προγράμματος Συνεργατών Ρ3.

17.3 Ο Συνεργάτης που επιθυμεί να συμμετέχει στο πρόγραμμα θα πρέπει να συνάψει νέα σύμβαση με την PARTNERNET.

18. Γενικοί Όροι Υπηρεσιών Υποστήριξης

18.1 Η PARTNERNET παρέχει Υπηρεσίες Υποστήριξης στο Συνεργάτη για την υποστήριξη των Συμβατικών Προϊόντων που διανέμει. Οι Υπηρεσίες Υποστήριξης αποτελούνται ενδεικτικά και όχι μόνο από:

Α. Ενημερωτικά Δελτία και Οδηγίες που οι Οίκοι ή η PARTNERNET κατά καιρούς εκδίδουν

Β. Τηλεφωνική υποστήριξη για τυχόν τεχνικές απορίες

Γ. Λήψη τεχνικών προβλημάτων για την περεταίρω επεξεργασία, επίλυση ή προώθηση στον Οίκο από πλευράς της PARTNERNET.

Δ. Εξυπηρέτηση ελαττωματικών συσκευών κατά την διάρκεια της εγγύησης ή κατά την παραλαβή τους (Dead on Arrival – DoA).

18.2 Για να προσφερθούν οι Υπηρεσίες Υποστήριξης, ο Συνεργάτης πρέπει να πληροί ορισμένες προϋποθέσεις. Οι εν λόγω προϋποθέσεις περιλαμβάνουν ενδεικτικά τα ακόλουθα: α) Πλήρωση των ελάχιστων απαιτήσεων κατάρτισης για τα προϊόντα για τα οποία παρέχεται η Υπηρεσία Υποστήριξης. Περισσότερα για τις ελάχιστες απαιτήσεις κατάρτισης ο Συνεργάτης μπορεί να βρει στους όρους και προϋποθέσεις των Υπηρεσιών Υποστήριξης στο Partner Portal.

18.3 Οι Αμοιβές για τις Υπηρεσίες Υποστήριξης, ορίζονται από τιμοκατάλογο που ο Συνεργάτης μπορεί να βρει στο Partner Portal.

18.4 Η PARTNERNET μπορεί κατά καιρούς να περιλαμβάνει όλες τις Υπηρεσίες Υποστήριξης σε έντυπο που θα έχει τίτλο Κατάλογο Υπηρεσιών Υποστήριξης.

18.5 Όλα τα αιτήματα Υπηρεσιών Υποστήριξης από το Συνεργάτη τελούν υπό την αίρεση της αποδοχής τους εκ μέρους της PARTNERNET.